4sat.com.ua

Корисні поради

Як побудувати службу підтримки?

Як побудувати службу підтримки?

Функції техпідтримки Завдання підтримки — приймати звернення клієнтів, у яких виникають проблеми, фіксувати їх та вирішувати (у момент звернення або після — відповідно до угоди про рівень сервісу — SLA).

Як організувати технічну підтримку користувачів

  1. Визначтеся, чи вам це потрібно.
  2. Складіть план дій.
  3. Виберіть канали для роботи.
  4. Наберіть надійну команду.
  5. Аналізуйте роботу

Oct 28, 2019

Як правильно скласти запит до служби технічної підтримки HB.BY

  1. Лист має бути відправлений з e-mail адреси, вказаної при замовленні.
  2. Вкажіть номер замовлення.
  3. Вкажіть доменне ім'я.
  4. Вкажіть контактні дані.
  5. Відобразіть мету звернення …
  6. Відобразіть результат, який Ви хочете отримати

admin

Website: