Як побудувати службу підтримки?
Функції техпідтримки Завдання підтримки — приймати звернення клієнтів, у яких виникають проблеми, фіксувати їх та вирішувати (у момент звернення або після — відповідно до угоди про рівень сервісу — SLA).
Як організувати технічну підтримку користувачів
- Визначтеся, чи вам це потрібно.
- Складіть план дій.
- Виберіть канали для роботи.
- Наберіть надійну команду.
- Аналізуйте роботу
Oct 28, 2019
Як правильно скласти запит до служби технічної підтримки HB.BY
- Лист має бути відправлений з e-mail адреси, вказаної при замовленні.
- Вкажіть номер замовлення.
- Вкажіть доменне ім'я.
- Вкажіть контактні дані.
- Відобразіть мету звернення …
- Відобразіть результат, який Ви хочете отримати