4sat.com.ua

Корисні поради

Як описати концепцію логотипу?

Як описати концепцію логотипу?

Концепція логотипу смислове та емоційне значення, інформація, яку має передати логотип про вашу компанію. Концепція логотипу не виникає сама собою і не народжується раптово у пориві натхнення, вона ретельно розробляється, враховуючи всі чинники, пов'язані з маркетингом компанії.

5 критеріїв якісного та правильного логотипу

  1. 1/Семантика Дизайнер повинен закласти в логотип сенс, метафору, емоцію чи буквально вказати на сферу проекту. …
  2. 2/Лаконічність …
  3. 3/Універсальність …
  4. 4/Унікальність …
  5. 5/Масштабованість …
  6. Дякую за прочитання, але і ви висловите подяку:)

Dec 2, 2020

Критерії ефективності дизайну лого

  1. Унікальність. Зображення має бути оригінальним, неповторним. …
  2. Простота. Чим лаконічніша емблема, тим вона ефективніша. …
  3. Асоціативність. Кожен елемент лого – це якась асоціація з компанією. …
  4. Універсальність. …
  5. Релевантність.

Dec 29, 2021

Логотип та фірмовий стиль повинні також передавати характерні риси, місію компанії, пропоновану продукцію чи послуги. Якісний логотип вибудовує ваш бренд, надає професійного погляду вашої компанії. Він повинен відображати природу вашого бізнесу та те, які послуги ви надаєте.

admin

Website: